Saturday, March 19, 2011

PENDAPAT PUSAT RAWATAN INI TENTANG RAWATAN HIV (COMPLEMENTARY TREATMENT)


Jika seseorang pengidap kanser atau HIV dan mempunyai jumlah limfosit yang rendah seperti di bawah paras 1,000 atau pengidap HIV yang peratusan CD4nya rendah dan jumlah CD4 di bawah 400, digalakkan mengamalkan ubat Perubatan Elektronik kerana kami akan membekalkan anda ubat-ubatan yang dipancarkan dengan ribuan kod penawar gelombang elektromagnetik yang mampu menambahkan kandungan limfosit dan CD4.

Disamping itu, sebaik-baiknya kami akan mengambil sample DNA pesakit seperti rambut, darah, air liur dan urin supaya Perubatan Elektronik dapat memperbaiki kerosakan DNA pesakit kanser dan HIV.

Kami di Perubatan Elektronik akan membekalkan ubatan yang mengandungi ribuan kod penawar gelombang yang sangat halus (125,000 kali dari nano) dan 2,500 kali dari sel darah supaya pelbagai gelombang penawar tersebut dapat menembusi sel-sel pengidap kanser dan HIV yang tidak dapat ditembusi oleh perubatan biasa.

Natijahnya, Perubatan Elektronik sangat sesuai dengan pelbagai penyakit kronik seperti kanser, hepatitis, jaundis, HIV, AIDS dan pelbagai penyakit kronik lain. Kami di Kumpulan Perubatan Elektronik hanya berusaha mencari penawar sesuatu penyakit dan sebaik-baik penyembuh adalah milik Sang Pencipta Yang Maha Penyembuh.

Sumber: sini


AHP: Aku cuma nak share. Aku tak rekomen apa-apa.