Friday, April 15, 2011

SUPPLEMENT FOOD UNTUK MENINGKATKAN DAYA IMUNISASI PEMBAWA HIV (PENGENALAN)


Aku kongsikan maklumat mengenai supplements food ini sebagai maklumat tambahan dan semoga ada manafaatnya kepada semua pembawa HIV atau sesiapa sahaja yang ingin meningkatkan kecergasan fizikal.

Secara peribadi, aku memang mengambil supplement food. Mula-mula dulu aku gunakan produk 4Life selama hampir 4 bulan. Atas alasan kepuasan pengguna, aku menukarnya kepada supplements yang akan aku kongsikan ini.

Kebanyakan rujukan adalah hasil carian internet dan akhirnya aku berpuas hati dengan maklumat yang aku perolehi di blog ini.  (sila klik)

Kenapa? Kerana kebanyakan produk tersebut ada dinyatakan kelebihannya dalam Islam, terbukti, kos yang berpatutan dan mudah didapati.

Testimony dan justification? Untuk penyembuhan, aku tak layak komen. Terlalu subjective tetapi aku yakin supplements tersebut dapat membantu meningkatkan imunisasi badan. 

Dalam entry pertama berkaitan supplement ini, lebih manis kiranya aku perkenalkan dulu tuan punya blog yang ada initiative untuk membuat kajian dan membantu para pembawa HIV.



Nama saya Rizal,  Di sini saya ingin memberi satu idea atau pandangan mengenai khasiat herba – herba  dan supplement yang berpontensi dalam memerangi virus – virus yang merbahaya termasuk virus HIV/AIDS. Semoga dengan pengambilan herba dan supplement di bawah ini dapat di manafaatkan oleh pesakit – pesakit AIDS yang sedang beriktihar untuk mencari penawar alternatif.

Dengan pengambilan 6 supplement di bawah setiap hari antibodi anda akan menjadi luar biasa hebat.

1. Madu Lebah Tualang.
2. Buah Tunjuk Langit (Sky Fruits).
3. Minyak Kelapa Dara (VCO).
4. Bawang Putih (Garlic).
5. Habbatus Sauda (Black Seed).
6. Peria Katak (Bitter Melon).
.
Sebelum itu, saya ingin membentangkan secara terperinci mengenai khasiat Madu Lebah Tualang, Buah Tunjuk Langit, Minyak Kelapa Dara, Bawang Putih, Habbatus Sauda & Peria Katak . Pekara yang paling menakjubkan ialah apakah peranan ke enam - enam supplement ini dalam menguatkan antibodi serta menghapuskan virus dalam masa yang singkat.

Sumber: sini


AHP: Semua info  adalah untuk perkongsian semata-mata. Terpulang kepada pendirian masing-masing. Terima kasih & jazakallah khier kepada tuan punya blog asal.