Thursday, February 23, 2012

JOM RELEASE TENSION SAMBIL DENGAR CERAMAH USTAZ AZHAR IDRUS



“Ya Allah, betapa Engkau mengetahui keterbatasan upayaku… bantulah aku menghadapi segala dugaanMu ini. Sesungguhnya aku redha Ya Allah tetapi berilah aku sedikit kekuatan dan kelapangan membantu sesama insan atas dasar kasih sayangMu Ya Allah!”

Sibuknya tidak terkira, penatnya tidak terkata. Idea berlonggok di kepala, komen pembaca bertimbun, ziarah rakan blogger tidak berbalas, masih banyak emel yang yang belum diteliti, jemputan pertemuan mahabbah bersama PLHIV yang memerlukan perlu dipenuhi, SMS kadang-kadang tinggal sepi dan maafkan aku bila ada kalanya panggilan telefon tidak berjawab.

Terima kasih atas sokongan yang tidak mengenal lelah. Aku perlukan sedikit masa. Teruskan perjuangan, moga sentiasa tabah dan dalam limpah redha serta inayahNya. Mohon sedikit masa dan pengertian. Jumpa lagi, insyaAllah…

AHP:
positive4eva@gmail.com
017 980 5682 (panggilan sahaja)